Kategorie

Katalogi

Producenci

Zakupy w sklepie Mera . Krok po kroku.

 

Krok 1 – Wybieram produkty

  1. Znajdź odpowiedni produkt ,posługując się katalogami elektronicznymi do których link znajduje się w górnej belce sklepu.
  2. Wyszukaj kod towaru a następnie wklej go do wyszukiwarki sklepu. 
  3. Przeglądaj ogólną listę produktów, listę kategorii lub wyszukaj towar w wyszukiwarce.
  4. Kliknij na oznaczony ramką produkt, a zostaniesz przeniesiony na stronę wybranego produktu i znajdziesz tam szczegółowe informacje na jego temat.
  5. Dodaj produkt do koszyka .
  6. Jeżeli chcesz zamówić więcej produktów – powtórz czynności z punktu 1,2 i 3.
  7. Po skompletowaniu zamówienia przejdź do koszyka. Kliknij: Zobacz koszyk lub Realizacja zamówienia

Krok 2 – Mój koszyk

  1. W koszyku zobaczysz wszystkie wybrane produkty. Sprawdź ilość, jaką chcesz zamówić.
  2. Jeżeli chcesz usunąć produkt z koszyka kliknij na ikonkę: x przy produkcie i zaktualizuj koszyk
  3. Wybierz formę dostawy. Do każdego produktu przypisane są 2,3 lub 4 formy dostawy tj. Kurier, Poczta Polska, Odbiór własny. Zamawiając kilka produktów z różnych grup wysyłki komputer przeliczy i wskaże jedną z nich.

Dostawa

Paczka

Poczta Polska przedpłata

Od 11,00 zł.

Poczta Polska za pobraniem

Od 14,00 zł.

Kurier przedpłata

Od 19,00 zł.

Kurier za pobraniem

Od 23,00 zł.

Odbiór własny

0,00 zł.

  1. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go w odpowiednie miejsce w Koszyku, w celu otrzymania zniżki.
  2. Wybierz formę płatności. Masz 2 opcje do wyboru. Przelew bankowy, Płatność przy odbiorze przesyłki,
  3. Płatność dokonywana jest przelewem, jako przedpłata na konto:
  4. Należność za towar Klient płaci przy odbiorze przesyłki na poczcie, u listonosza lub kuriera
  5. Wpisz swoje dane adresowe. Podaj mail i telefon, które usprawnią wysyłkę
  6. Jeżeli masz uwagi, co do wysyłki napisz w notatce.
  7. Zaakceptuj regulamin sklepu.
  8. Złóż zamówienie.

Krok 3 – Realizacja zamówienia

  1.      Na pocztę mailową otrzymasz powiadomienie o statusie Twojego zamówienia.

Złożenie zamówienia za przelewem        ( to tylko informacja o złożeniu zamówienia )  

Oczekiwanie na przelew                           ( oczekujące na płatność przelewem )

Nr konta bankowego                                ( zostanie wysłana wiadomość z nr. konta bankowego )

Złożenie zamówienia za pobraniem        ( to tylko informacja o złożeniu zamówienia za pobraniem)

Zamówienie zostało przyjęte                   ( potwierdzenie przyjęcia zamówienia za pobraniem )

W trakcie realizacji                                   ( przygotowanie i pakowanie towaru  )

Wysyłka                                                     ( informacja o nr listu oraz wysłanie zamówienia )

Anulowane                                                ( zamówienie zostało anulowane )

Brak części lub wszystkich produktów ( informacja jakich brakuje produktów )  

Zwrócone                                                  ( zamówienie zostało zwrócone )

   

 

2. Zamówienia realizowane są zaraz po:

  • otrzymaniu płatności na konto firmy,
  • otrzymaniu zamówienia towaru z opcją zapłaty przy odbiorze po akceptacji. 

3. Zamówienie w sklepie można też składać także telefonicznie i mailowo .

4. Wysyłka towaru na zamówienie telefoniczne i mailowe  jest możliwa

  • tel. PLAY  509 758 419  od Pon.-Sob.

  • telefonicznie w godzinach: 7.00 - 20.00 

  • mail: mera@mera.auto.pl  

  • 24 godziny przez wszystkie dni tygodnia.

Kontakt listowy:

Zakład Usługowo Handlowy Mera

Ul. Legionów Polskich 20/5

32-700 Bochnia

Krok dodatkowy  – Rejestracja

  1. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na „zaloguj się”,

  2. Nie musisz posiadać konta w naszym sklepie, aby dokonać zakupów towaru, ale masz mniej możliwości takich jak kontrola i śledzenie i inne.

  3. Jeżeli nie posiadasz konta, a chcesz go założyć wybierz opcję „zarejestruj się”.

  4. Rejestracja na Portalu pozwoli Ci skorzystać z wielu przywilejów tj:
     możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
     brak konieczności ponownego wprowadzania danych adresowych przy kolejnych zakupach,
     podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
     możliwość komentowania wpisów i artykułów oraz dzielenia się swoimi uwagami.